Όποιο άρθρο και αν διαβάσα, όποιο σεμινάριο και αν παρακολούθησα τελευταία, όλα μιλάνε για τη σύνδεση και την πολύτιμη σχέση αφοσίωσης, που πρέπει μια εταιρεία να δημιουργήσει με τους γύρω της.

Εντύπωση μου έκανε ένα σεμινάριο της Mailchimp που ανέφερε ότι τους καλούς πελάτες πρέπει να τους φέρεται μια εταιρία ως VIPs.

Ένας τρόπος που συμβάλλει σημαντικά στη δημιουργία αυτής της σχέσης είναι και η προσφορά εταιρικών δώρων.

Είναι προφανές ότι η προσφορά ενός δώρου δηλώνει την εκτίμηση της εταιρίας. Είναι μια χειρονομία που εκφράζει πολύ καλύτερα απ’ ότι ο προφορικός λόγος, με χειροπιαστό τρόπο, την αξία, που έχει ο πελάτης για την εταιρία.

Τα δώρα γενικότερα συνδέουν τους ανθρώπους. Ειδικότερα στην περίπτωση των εταιρικών δώρων δημιουργούν σχέσεις σύνδεσης και αφοσίωσης είτε πρόκειται για εργαζομένους-συνεργάτες είτε για πελάτες.

Τα εταιρικά δώρα, που προσφέρει μια επιχείρηση στους πελάτες της, την κάνουν να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό. Έτσι την κρίσιμη στιγμή, που ο πελάτης καλείται να επιλέξει ανάμεσα σε δύο εταιρίες, μπορεί το εταιρικό δώρο που έχει προηγηθεί και έχει δημιουργήσει μια λίγο πιο ιδιαίτερη σχέση, όπως εξηγήσαμε παραπάνω, να καθορίσει προς τα που θα κλίνει ο πελάτης.

Το συμπέρασμα από τα παραπάνω είναι ότι τα εταιρικά δώρα είναι μια υπόθεση που αφορά όλες τις επιχειρήσεις και όχι όπως πολλοί πιστεύουν, μόνο τις μεγάλες. Και οι μικρότερες εταιρείες καλό είναι να εκφράζουν την εκτίμησή τους σε συνεργάτες, προσωπικό και πελάτες. Επίσης όλες οι εταιρείες, ανεξάρτητα από το μέγεθός τους, επιδιώκουν τη σύνδεση και την αφοσίωση και φυσικά θέλουν να ξεχωρίσουν από τους ανταγωνιστές.

Η εκάστοτε εταιρία καλείται να δει τί δώρο θα προσφέρει και σε ποιους. Ρόλο παίζει το αντικείμενό της καθώς και το πελατολόγιο. Να ορίσει σε ποιους και πόσους πελάτες θα προσφέρει τα δώρα της. Για τις μικρές εταιρίες καθώς και για τους ελεύθερους επαγγελματίες μπορεί να ξεκινάμε με 10-20-100 δώρα.

Η επιλογή του δώρου έχει να κάνει φυσικά και με το κόστος, το οποίο όμως δεν είναι απαραίτητο να είναι μεγάλο. Πιο σημαντική είναι η χειρονομία παρά η αντικειμενική αξία του δώρου.

Πολλές εταιρίες αναγνωρίζουν τα οφέλη των εταιρικών δώρων αλλά δεν μπαίνουν συχνά στη διαδικασία όχι τόσο εξαιτίας του κόστους αλλά του χρόνου που πρέπει να διαθέσουν. Η εύρεση των κατάλληλων δώρων, η ωραία συσκευασία είναι χρονοβόρες διαδικασίες και συχνά σε περιόδους εμπορικής κίνησης όπως είναι η περίοδος πριν τα Χριστούγεννα, δεν υπάρχει διαθέσιμο προσωπικό να ασχοληθεί με αυτά.

Σε αυτό το σημείο ερχόμαστε εμείς για να βοηθήσουμε τις εταιρίες στην πραγματοποίηση του project: “Εταιρικά δώρα”, και να αφαιρέσουμε μια έγνοια από αυτές.

Στο ehsop μας θα βρείτε πολλές προτάσεις στην κατηγορία “εταιρικά” αλλά μπορείτε επίσης να συμπληρώσετε τη φόρμα ενδιαφέροντος για τα εταιρικά δώρα, που θα βρείτε στο πάνω μέρος της σελίδας ώστε να προτείνουμε κάτι ειδικότερο για την δική σας εταιρία.

Απλά έχετε στο νου σας ότι είναι μια διαδικασία που αν αποφασίσετε να την εφαρμόσετε για τα Χριστούγεννα καλό θα ήταν να γίνει εγκαίρως.

Υφασμάτινα κόκκινα γούρια 4
εταιρικά δώρα με ποτά
σπιτάκι